Calco huisstijl
Voor Calco hebben we een nieuwe huisstijl ontwikkeld, waarbij ik verantwoordelijk was voor het grafisch ontwerp. Een van de kernwaarden van Calco is 'opvallen in de menigte' en 'het verschil maken', wat hun universele drive vormt. Met deze principes in gedachten hebben we de nieuwe huisstijl van Calco ontworpen, bestaande uit onder meer het logo, stationary, visitekaartjes en animaties.
Grafisch ontwerp • Logo design • Visual Identity
Opvallen in de menigte
Het driehoekje in het logo, de A, vormt het enige hoekige object tussen ronde vormen. Die gedachte van ‘the one that stands out’ hebben we overal doorgevoerd.
De nieuwe visuele identiteit zet uniek talent in de spotlight, en is tegelijk breed doorgevoerd. Zo kan hij voor de variëteit aan doelgroepen van Calco gebruikt worden: studenten, collega’s, prospects, en klanten.


Visual Identity
Als er één ding belangrijk is in het DNA van Calco, dan is het 'opvallen in de menigte'. Calco heeft verschillende doelgroepen: studenten, eventuele collega's, medewerkers, opdrachtgevers, prospects. Allemaal verschillende mensen die vragen om verschillende manieren van communicatie.
